Honda'nın Yeni N-ONE modeli ile Şehir Hayatınız Artık Daha Kolay: V2H ile Şarj Sorununa Çözüm!
Honda, Japonya'da şehir içi sürüş için özel olarak tasarladığı yeni elektrikli mini otomobili N-ONE e'yi kullanıcıların beğenisine sundu! "Kei car" kategorisinde yer alan bu model, nostaljik tasarımıyla öne çıkarken, iki adet şarj portu ve 270 kilometreyi aşan menzili ile metropol hayatına mükemmel uyum sağlıyor. En ilgi çekici özelliklerinden biri ise, aracın "Araçtan Eve Enerji Aktarımı" (V2H) teknolojisi sayesinde acil durumlarda evlere enerji iletebilmesi!

Honda, Japonya’daki elektrikli araç stratejisini daha da geliştirmeye devam ediyor. Markanın, şehir içi ulaşım için özel olarak tasarlanan ve Japonya’da "kei car" olarak bilinen mini araç sınıfındaki ikinci elektrikli modeli N-ONE e, kullanıcıların beğenisine sunuldu. Daha önce ticari odaklı N-VAN e modeli ile karşımıza çıkan Honda, N-ONE e ile bireysel kullanıcılara doğrudan hitap etmeye amaçlıyor.
RETRO ESİNTİLER, MODERN YENİLİKLER
Yeni N-ONE e, 2012 yılından bu yana Japonya’da büyük bir ilgiyle karşılanan retro tasarıma sahip benzinli N-ONE modelinin tamamen elektrikli versiyonu olarak geliştirildi. Dış görünümde eski modelin sevimli ve tanıdık hatları korunurken, alışılmışın dışında modern detaylar da eklenmiş. Özellikle ön ızgaranın sadeleştirilmiş yapısı ve entegre iki şarj portu, aracın elektrikli kimliğini net bir şekilde vurguluyor. Daha yuvarlak hatlara sahip tampon tasarımı ise genel tasarımın yumuşak bir görünüm kazanmasını sağlıyor.
İç tasarımında, sadelik ve işlevsellik öncelikli olarak dikkate alınmış. Orta konsolda yer alan multimedya ekranı, buton kontrollü vites seçici ve fiziksel klima kontrol düğmeleri kullanıcı dostu bir tasarıma sahip. Küçük boyutlarına rağmen, N-ONE e'nin kabini şehir içindeki pratiklik ile konforu bir arada sunmayı hedefliyor.
MENZİL VE GÜÇ: ŞAŞIRTICI V2H ÖZELLİĞİ!
Honda, N-ONE e'nin WLTP standartlarına göre 270 kilometreden fazla bir menzil sunduğunu duyurdu. Bu değer, aracın şehir içi kullanımları için fazlasıyla yeterli bir menzil sağladığını gösteriyor. N-ONE e'nin, ticaret odaklı kardeşi olan N-VAN e ile bazı parçaları paylaştığı ifade ediliyor. Japonya'daki kei car standartlarına uygun olarak, aracın 63 beygir gücüne sahip bir elektrik motoru taşıması bekleniyor.
N-ONE e'nin en dikkat çekici yeniliklerinden biri, "Araçtan Eve Enerji Aktarımı" (V2H) teknolojisi. Bu yenilikçi özellik sayesinde, araç elektrik kesintileri veya doğal afetler gibi acil durumlarda mobil bir enerji kaynağı olabiliyor ve evlere elektrik akışı sağlayabiliyor. Ayrıca kamp, şantiye veya açık hava etkinliklerinde elektronik aletlere enerji verebilmek için de kullanılabiliyor. Bu özellik, N-ONE e'yi sadece bir ulaşım aracı olmaktan çıkarıp çok daha fonksiyonel bir hale getiriyor.
LANSMAN VE ÖN SİPARİŞ TARİHLERİ
Honda N-ONE e için ön siparişler 31 Ağustos'tan itibaren alınmaya başlanacak. Aracın resmi tanıtımı ise Eylül ayında gerçekleşecek. Bu tanıtımın, aynı zamanda Honda'nın Avrupa pazarına yönelik "Süper EV" modelinin lansmanıyla örtüşmesi de dikkat çekici bir durum.
Honda, N-ONE e ile yalnızca Japonya’daki kei car segmentine yeni bir elektrikli seçenek sunmakla kalmayıp, aynı zamanda elektrikli mobilite vizyonunu daha geniş bir kullanıcı kitlesine yayma çabasını sürdürüyor.